Tässä bloggare vappuna 2016

Tässä bloggare vappuna 2016
Nyt menox ja hymyx

tiistai 26. huhtikuuta 2016

Nostalgiaa 2: Jäät lumoavat

Huomenta maailma. Täällä ollaan edelleen niin vapaalla, että postaus meinaa unohtua. Tänään huomaan kiireen tuntua. Nyt ajan sen tipotiehen. Olen iloinen ja kiitollinen, kun työkaverit ottavat yhteyttä. Tapaan heitä. Nyt rohkenen jo kutsua kavereita kotiini. Olen siis rauhoittunut. Olen loistotuulella, kun Virpikin vastasi viestiini. Kamalaa kuinka minut valtasi ikävä...Ihmeekseni huomasin, että "Liikkuvat kuvat"-opiskelijani ottavat yhteyttä. Pekka lähetti jopa pofonsa, jonka teki Helenan ryhmässä. Rakastan teitä. Kiitos vielä kaikki te ihanat ihmiset. Terveisiä Raijalta.

Tänään julkaisen blogissani "Jäät lumoavat"-videoni, jonka kuvasin keväällä 2014 Saarijärvellä. Se on paras elokuvani, jonka olen koskaan tehnyt. Nyt on sonnustauduttava ja jatkettava tubetusta. Minulla on muuten loistoidea, jonka aion toteuttaa vapun jälkeen. Se on vielä salaisuus, mutta se on ihan uutta. Pyydän siihen Bennyn mukaan. Hän on ideaani osasyyllinen. Nyt lopetan koska, Benny odottaa soittoani. Nyt huomaan, että taidan pakahtua. Kiitos kun olette seuraajani mukana. Lupaan palata sorvin ääreen. Terveisin Raija




1 kommentti:

  1. Kivoja videoita! Täytyykin opetella vielä tuo kuvien leikkaaminen päällekäin, näytti aika kivalta. - Maija

    VastaaPoista

Tähän voitte kommentoida blogikirjoituksiani. Odotan niitä.